Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 8 april 2013

Mij bestelling bij yves-rocher.

Hallo allemaal,
Ik heb vorige week een bestelling gedaan bij yves - rocher.
Die webshop kan je vergelijken met de bodyshop.

Ik laat vandaag even zien wat ik allemaal heb gekocht.
Heb nog niks uit geprobeerd, dus zouden jullie iets willen weten zet dat dan in een reactie onder mij blog en misschien schrijf ik over dat product wel een review!



Zo kreeg ik mij bestelling binnen, niks bijzonders.


En zo zag het eruit toen ik de doos open had gemaakt.

Ik kreeg nog gratis producten erbij ook!

Dit waren de producten die ik gratis erbij kreeg.

Ik kreeg ook nog een cadeaubon voor zalando (10 euro)


Deze zaten er ook nog gratis bij.

Dit is de 2- in - 1 reinigingsmelk en lotion.

Koste eerst 5,90 en nu was dit product nog meer 3 euro.
Hier mee kan je bijvoorbeeld je make-up er afhalen en 
je huid word er heerlijk zacht van staat op de site.

Dit is een haarspoeling met frambozenazijn.
Koste eerst 9,90 en nu koste dit product 4,95.             
Het maakt je haar lichter en luchtiger.                                                                                                       Het ruikt heerlijk naar frambozen  
(ik vond het naar frambozen siroop ruiken,haha')
Het is trouwens een siliconenvrije formule.



Pure system kennismakingsprogramma  voor 5 euro.

Verzoringprogamma voor de jonge huid, specifiek voor de jonge huid.
Verzacht, hydrateert en beschremt de huid gedurende 7 dagen!
(voor puistjes bijvoorbeeld)


Hydraterende gezichtsverzorging met een vleugje zelfbruiner

koste eerst 10,90 en nu kost dit product 5,95.
Een goudbruin tintje, wie wilt dat nou niet?
De lichte dosis zelfbuinende bestanddelen zorgt ervoor dat de huid
Geleidelijk bruiner wordt, +punt: deze verzorging hydrateerd de huid en kan 
hierdoor ook elke ochtend aangebracht worden 
ter vervanging van de gebruikelijke gezicht verzorging.
Hoe gebruik je het: Gelijkmatig over het gezicht uitstrijken,
Vermijd het gebied rondom de ogen, werkbrauwen en de haargrens.
Na gebruik je handen goed wassen!


Langdurige hydraterende handcréme.

Hydrateert uw handen de hele dag!
Koste eerst 3,90 en nu kost het product 1,95.
Dagelijse verzorging voor de dorstige handen.
Net als uw gezicht, worden ook uw handen de hele dag door blootgesteld
aan allerlei schadelijke invloeden. 
Bescherm uw handen daarom door ze het hele jaar door goed
te hydrateren. Bovendien heeft deze handcréme een extra langdurige werking!


Lippenbalsem framboos en hydraterende lippebalsem met druiven-extract.
Koste eerst (per stuk) 2,50 en nu koste ze per stuk 1 euro.

Framboos:
 Een onweerstaanbaar vleugje framboos voor prachtige lippen met een  fraaie roze glans.
(bevat geen parabenen)
Druiven:
Zachte, gehydrateerd lippen in een handomdraai.
De hydraterende lippenbalsem met druiven-extract hydrateert uw lippen 
en maakt ze direct zacht. U heeft weer prachtige , volle lippen.
De zachte balsem is een eenvoudig aan te brengen en verrijkt uw lippen 
met een subtiele druivengeur. +punt: alle heilzame effecten van druiven -extract
dat uw lippen hydrateert en voller maakt.
Werkzaam in de bovenste lagen van de opperhuid



Dit waren al mij producten, ik hoop dat jullie dit leuk vonden
om te lezen. 
Ik heb er een beschrijving bij geschreven wat ook op de site stond.
Om nog even meer producten te zien moet je even naar de site gaan.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten