Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 15 april 2013

Trind review: Paradise Island color spring/summer 2013

Hallo allemaal,
Pas geleden had ik jullie verteld dat ik een pakketje zou krijgen van Trind, en die heb ik vrijdag binnen gekregen.
Dit zat er allemaal in:





Ik ga beginnen met een review schrijven over de Trind nagellakjes van de nieuwe collectie.




Ik zou vandaag beginnen met een review schrijven over de nagellak.
Zoals in de titel al staat het zijn lente/zomer kleurtjes en ik was erg benieuwd!

Dit zijn de kleurtjes Blue Lagoon, Minty Mojito, Purple Sunset en Tropical Blue.

Hier nog even een foto wat ook op de site van Trind staat.
Je krijg toch gelijk een zomers gevoel als je dit zo ziet?






Heb ook swatches gemaakt voor jullie.

Dan krijg je een beter idee hoe het eruit ziet op je nagels























Ik heb zelf Minty Monjito op gedaan, want ik hou van mint kleurtjes!
En zo zien ze eruit als je het op je nagels aanbrengt.
Ik moet zeggen je moet eerst een dun laagje erop doen,
En dan het 2de laagje erop doen als de nagellak goed droog is.
Voor mooier effect, na  2 laagjes is het super gedekt nu even laten drogen
En je bent helemaal ready voor een dagje op het strand!





Maar ik kreeg ook nog een corrector pen erbij en dacht laat ik deze ook gelijk uit testen.
Lekker overdreven over mijn nagelriemen gelakt, laten drogen en toen met deze pen langs mij nagelriemen.
Tadaaa !' je nagels zien er zo weer netjes uit.
Heel handig zo pen, en op de achterkant zitten nog 3 extra puntjes op voor de pen voor als die uitgedroogd is na een tijdje.





 Ik zou het mint groenen lakje nog even goed laten zien, het merk Trind valt op door de lange dopen.
En ik vind zelf het kwastje heel fijn werken.
Merk wel als je een te dik laagje aan brengt het niet mooi wordt.
Maar dat is iets waar ik zelf op moet letten.
Mij tip is dus met (alle) nagellak, eerste dun laagje lakken goed laten drogen, en daarna 2de lakje op doen.
Want als je gelijk eerste laag een dik laagje nagelak aan brengt dan wordt het niet mooi en wordt het snel al lelijk als je bijvoorbeeld ergens tegenaan stoot.









Zo dit was het dan, de review over de nagellakjes van Trind.
Ik ben zeer tevreden over deze lakjes, per stuk zijn de nagellakjes ongeveer 10 euro.
Hopelijk vonden jullie dit ook mooie lakjes!



Welke kleur vinden jullie het mooist?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten