Pagina's

Zoeken in deze blog

zaterdag 4 mei 2013

Shopblog: Action/Van Haren/Big Bazaar

Hallo allemaal,
Ik ben wezen shoppen met mij moeder en zusjes.
En toen gingen we naar de Action, Van Haren en naar de Big Bazaar.
En het leek mij leuk om even te laten zien wat ik gekocht heb.


Action:
Aardbei nagellak remover pads, er zitten 30 in 1 potje.
En het zijn 2 potjes dus je heb 60 pads!
Het ruikt heerlijk naar aardbeien.
Heb ze nog niet gebruikt dus ben benieuwd of de pads gewoon hun werk doen.



Deze nagellak remover pads koste: 0,95


 Blonde haarverf, Ik verf mijn haar weleens bruin maar de laatste tijd doe ik er steeds blondje plukjes in en het gaat elke keer goed met de verf van de DA.
(de bruine verf haalde ik altijd wel bij de Action en werkte altijd goed)
Maar ik ben benieuwd naar de verf van de Action dus dacht ik neem hem mee!



Deze blonde haarverf koste: 1,65


Van Haren:
Donker blauwe pump, met studs.
Vond ze echt lekker zitten, maar je moet wel panty sokjes erin dragen.
Tenminste ik dan, heb maat 39 genomen en met mij sokken zat het toch wat te strak.
En je zag de sokken zitten en vond ik ook niet zo mooi, dus nog maar even op zoek naar panty sokjes.
Iemand tips waar ik die kan kopen in huidskleur?



Deze schoenen waren: 24,90 (waren eerst 34,90)



Big Bazaar: 
Groenen oogschaduw, met glitters.
Ik vond het echt mooie lente kleuren dus nam het mee.



Deze oogschaduw koste: 2,99



Poeder paris memories, nummer 1.
Even testen of dit een goede poeder is.
Dus ik nam hem mee om te testen.
(nog niet gebruikt, dus komt nog.)


Deze poeder koste: 1,50



Nagel stickers, met een printje er zitten er 16 in.
En ik was wel benieuwd voor zo goedkoop !



Deze nagel stickers koste: 1,50



 En tot slot een lekker luchtje.
Mijn moeder had deze gekocht, maar ga het zelf ook kopen want rook zo lekker!
En het luchtje ziet er lekker vrolijk en girly uit!


Deze koste (ongeveer) 3 euro.



Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen wat ik gekocht heb.
Wat zouden jullie ook gaan kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten