Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 20 september 2013

Wat je wel niet allemaal met je haar kan doen!


Je kent het vast wel, elke ochtend sta je voor de spiegel en denkt wat moet ik nou weer in mijn haar maken? 
Je wilt iets leuks maken maar je weet niet wat je moet maken. 
En uiteindelijk word het toch maar weer die 'gewone' paardenstaart of je haar los. 
Vandaag heb ik inspiratie en een kleine uitleg voor jullie.
Lees verder.

- De paardenstaart



















Hij is heel simpel te maken je kamt al je haar bij elkaar en doet er een elastiekje om, en klaar. 
Maar hij is misschien wel iets 'te' simpel, gewoon zo'n staart op je hoofd. 
Je kan hem op verschillende manieren op vrolijken. 
Je kan er bijvoorbeeld een strik of een bloem er in doen. 

Of je pakt een pluk haar en maakt er een vlecht in, en draait het om de paardenstaart zo dat je het elastiekje niet meer ziet, dat ziet er super leuk uit!
Of je maakt krullen in je paardenstaart zoals je kunt zien op de foto, ook erg mooi.

- Vlechten
  

De hippe vissengraatvlecht - Girlscene




















        





Er zijn zoveel verschillende, je hebt bijvoorbeeld de visgraat vlecht, de 'normale' vlecht, waterval vlecht, french braid en nog zoveel anderen. 
Te veel om op te noemen. 

Op de foto's kan je zien welke ik het mooiste vind.
Ten eerste de visgraat vlecht, omdat ik die zelf kan en erg makkelijk vind om te maken.
Even paar keer proberen en het zou je echt lukken. 
En als 2de de waterval met krullend haar.

-Knotjes  















Je kan verschillende knotjes maken. 
Je kan er ook mee variĆ«ren bijvoorbeeld: Je kan er een vlecht in maken, of je maakt een hele nette knot of juist een slordige knot. 
Voor een donut knot heb je een donut nodig of een sok, haha.



-Knotjes





















De linker foto, die knot heb ik zelf gemaakt.
Gewoon een rommelige knot maken, en dan aan de achterkant (onderaan de knot) een grote strik clip vast maken en klaar!
Hoe simpel kan het zijn..
Op de rechter foto zie je hoe je zo'n rommelige knot kan maken.

-Los haar















Je kan natuurlijk nog veel meer in je haar doen. 
Je kan het stijlen / krullen, let wel op dat je je haar goed beschermd tegen de hitte. 
Je kan ook voor dat je gaat slapen vlecht(jes) in doen, en de volgende ochtend heb je krullen. 
Je kan het natuurlijk ook gewoon simpel houden. Een of twee plukjes naar achter en vast zetten en klaar. 

Nou dit was artikeltje over hoe ik mijn haar wel eens doe,
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Wat is jullie favo haarstyl?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten