Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 13 november 2013

The make-up spot, review


Hallo allemaal,
Hier is die dan de grote review van  the make-up spot!!
Lekker uitgebreid met veel foto's erbij, dus veel plezier met lezen.


Hier de 4 lakjes van Barry M lakjes:

Gold Mine
Amethyst Glitter
Red Black
Prijs:  € 3,99

Confetti marshmallow
Prijs:  € 4,50

Mini review over de nagellak:
Ik heb op de dop een nagel gelakt en zo kan je toch een beetje de kleur zien.
Ik heb 1 kleur al op gedaan, en het blijft echt meer dan een week zitten.
Ik was echt verrast :)


Mij vintage romance palette:
Ik vind de kleuren echt heel mooi.
Echt mooie herfst kleurtjes!



Dit zijn de kleuren van dichtbij.
(ik ben stiekem echt blij met mij camera, kijk hoe scherp!)
Sleek iDivine Vintage Romance palette
Prijs: € 9,99 



Bovenste rij


Onderste rij

Ik heb er verder nog geen look van gemaakt.
Maar ik kan niet wachten om er een look van te maken.
Er zitten zoveel mooie kleuren in, en heel veel shimmer!



Sleek Blush - 'Vintage Romance' Antique
Prijs: € 5,45 


Dit is de kleur antique en het is roze maar dan iets donkerder.
Er zit ook een kleine shimmer in, ik vind wel mooi staan.
Ook hier mee heb ik nog geen look gemaakt, maar binnenkort komt er mij de oogschaduw en de blush een look op mij site. :)




 Wet 'n Wild Jucicy SPF 15 Lip Balm - Stawberry
Prijs:  € 3,75




Dit is een lip balm met SPF 15 en het geeft een kleine beetje een roze kleur af op je lippen.
En hoe het ruikt?
Zooo heerlijk!  Het ruikt naar aardbei, maar dan die bubbelgum geer.
Lekker zoet, en het verzorgt je lippen ook nog eens!


Benieuw geworden?
Neem dan een kijkje op de site.
http://www.themakeupspot.nl/
Ze hebben verschillende merken, spullen en prijzen.
Dus neem snel een kijkje, en veel shop plezier!

Hier een linkje van het filmpje die ik toen maakte over deze webshop.
http://girlslovesbeauty.blogspot.nl/2013/11/the-make-up-spot-pakketje.html

Liefs, Mandy.

6 opmerkingen:

  1. Anoniem13/11/13

    er staan nog best veel typfouten in, dat leest niet fijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem13/11/13

      Ik zie 1 typfout waar lees jij er meer dan?

      Verwijderen
    2. Anoniem13/11/13

      Ik zie er al 6 haha.

      Verwijderen
    3. Ik zie alleen benieuwd en geur dat ik fout heb geschreven. En mij /mijn that's it. Snap niet wat het probleem is hoor :)

      Verwijderen