Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 22 mei 2013

Review: Trind heeft mijn nagels verbeterd ! :)

Hallo allemaal,
Ik heb een tijd geleden een artikel geschreven over het merk Trind.
Toen ik het binnen kreeg was ik gelijk blij!
Ik had niet verwacht dat ik dat allemaal zou krijgen om te testen.
Dus ik heb eerst de nagellak getest, en de zomer kleuren was ik erg tevreden over!
Dus ik was zeker benieuwd naar de rest, of dat ook allemaal goeie producten zijn.
Hier heb je een link dan kan je terug lezen over het merk Trind en de review over de nagellakjes.
11 april, Info over Trind: 
-
15 april , Review over Trind zomer lakjes:

De producten waar ik het nu over ga hebben heb ik een paar weekjes getest.
En daar heb ik erg mijn best voor moeten toen, want ik kan niet van mijn nagels afblijven.


Hier een foto van mijn nagels van 1 maanden geleden.
Hier had ik gel nagels op gehad die ik zelf heb gezet.
9 april, Gel nagels:

Maar om Trind te testen heb ik (niet zo slim van me) 
De gel nagels eraf getrokken, dus ze waren er echt erg aan toe.
Goed moment op mij nagels goed te verzorgen!


Dit is een klein info boekje en daar staan alle producten in.
En ook hoe je ze moet gebruiken, lees dus dit boekje eerst goed voor dat je begint met Trind.
Dat deed ik dus ook en begon te lezen over de producten die ik ga testen.


Hier wat info over wat het product precies doet met je nagel.
En hoe je het moet gebruiken.

Links : Keratin Nail Restorer
Rechts : Nail Repair


Keratin Nail Restorer:
Dit is een rijke balsam die de nagelplaat hydrateert en repareert. 
Daarnaast maakt het zwakke en gevoelige nagels sterker en biedt het ondersteuning bij het groeien. De Trind Nail Restorer is een lichte semitransparante vloeistof die dagelijks op de nagels aangebracht moet worden. 
Na het aanbrengen twee minuten laten intrekken en vervolgens kan de overgebleven vloeistof in de nagel gemasseerd worden. 
Om een goed resultaat te krijgen moet de Trind Nail Restorer minimaal vier weken achtereen gebruikt worden.







Gebruiksaanwijzing
De Trind Keratin Treatment kan als kuur gebruikt worden voor een periode van vier tot zes weken. Als de nagels weer gezond zijn, kan men vervolgens doorgaan met de producten uit het Trind Perfect System om de nagels in topconditie te houden.
Maar ik zelf gebruik alleen deze 2 lakjes.

-
Nail Repair Natural

Trind Nail Repair is een effectieve nagelversterker die je nagels sterk maakt en soepel houdt. 
De nagels drogen met dit product niet uit en verkleuren niet.
 De unieke formule van Trind zorgt ervoor dat de eiwitmoleculen in de nagel stevig aan elkaar worden gekoppeld, waardoor een rigide netwerkstructuur wordt verkregen en de nagel sterker wordt.
 Belangrijk detail hierbij is dat het natuurlijke nagelvocht niet verloren gaat. 
De nagel blijft op die manier soepel en ziet er verzorgd uit.








Gebruiksaanwijzing
Voor mooie sterke nagels twee weken lang dagelijks een laagje direct op de nagels aanbrengen. 
Het vorige laagje verwijderen met remover zonder aceton. 
Na twee weken is één laagje per week voldoende. 
Het flesje goed schudden voor gebruik. 
Na gebruik de hals van het flesje reinigen. 
Buiten bereik van kinderen houden. 

Je doet er goed aan om dit product eerst op één nagel te testen. 
Bij overgevoeligheid dien je het gebruik direct te stoppen. 
Vermijd oogcontact.
Dit product is licht ontvlambaar en het bevat formaldehyde. 
Tirnd zelf adviseert  je om je nagelriemen te beschermen met crème.


Dan zijn de nagelriemen aan de beurt.
Hier gebruik ik de Trind Soft Cuticle Pen

Verzorging voor de nagelriemen 
Gebruik de Soft Cuticle Pen op elk gewenst moment om je nagelriemen in perfecte conditie te houden. 
Droge nagelriemen of pijnlijke stukjes verharde huid rondom de nagelriemen worden zacht gemaakt door de speciale formule aan verzorgende plantaardige oliën in de Soft Cuticle Pen. De Soft Cuticle Pen bevat een heerlijk geurende samenstelling van onder andere Jojoba Olie, Avocado Olie en Amandel Olie verrijkt met vitamine A, C en E.



Gebruiksaanwijzing

Met de tip bewerk je de nagelriemen met olie. 
Laat enige tijd intrekken en masseer de overgebleven olie vervolgens in de nagelriemen. 
Na verloop van tijd kan het nodig zijn om de tip te vervangen door een van de drie bijgeleverde reservetips.  
Plaats altijd zo snel mogelijk de dop terug op de pen om te voorkomen dat deze uitdroogt.

Na
Voor


Zo verzorg ik sinds kort mijn nagels.
En ik ben blij met het resultaat.
Als je zag hoe mijn nagels er aan toe waren vind ik dit echt een verandering.
Mijn nagels waren trouwens langer maar toen was ik er vergeten een foto van te maken.
Niet echt slim van mij, maar ik ga door met deze producten te gebruiken.
Dus ik ga over een maand een foto op mij blog plaatsen en dan kan je zien dat het echt werkt.
Ben er dus erg blij mee en ik geef dit product echt een dikke 8!
Waarom geen 10? haha' 
Ik ben erg benieuwd naar de andere producten van Trind, want mijn nagels scheuren nogal snel.

Nail Balsam


Heb je last van nagels die slecht groeien of heb je broze en droge nagels? 
Trind Moisturizing Nail Balsam is de perfecte vochtinbrenger wanneer je nagels bijvoorbeeld splijten en scheuren. 
Trind Moisturizing Nail Balsam bevat natuurlijke vochtinbrengers en is vetvrij. 
Als je nagels zowel zacht als broos zijn, zal de combinatie van Trind Moisturizing Nail Balsam en Trind Nail Repair wonderen verrichten.

En de nail repair heb ik dus al, dus daarom ben ik erg benieuwd naar de nail balsem.
Als ik die allebei zou gebruiken zouden mijn nagels niet meer broos zijn en gaan splijten.
Dus die wil ik graag testen :) !

Gebruiksaanwijzing
Trind Moisturizing Nail Balsam herstelt het vochtgehalte in de nagels en helpt de nagels daarmee om sterker te worden. 
Gebruik twee weken lang dagelijks. 
Breng een laagje aan en laat twee minuten intrekken. 
Masseer de rest in de nagel en de nagelriemen, totdat de nagels en nagelriemen helemaal droog zijn. Het product is vetvrij.
Direct na gebruik kan Nail Repair of lak worden gebruikt. 
Reinig de flessenhals na gebruik.
Na twee weken lang dagelijks aanbrengen, volstaat wekelijks gebruik.



Dit was mijn uitgebreide review over Trind, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
En echt bedankt TRIND, het heeft mijn nagels echt ''gered'' !!

Gebruiken jullie wel eens producten van Trind?



2 opmerkingen: